O le a le pulumu eletise eletise ma o le a le eseesega ole Cordless Brushless Hammer Drill?

vili eletise pulumu
O lona uiga o leFa'ali'i Samala e leai ni uaeaafi fa'aaoga pulumu carbon e fa'afeso'ota'i le fa'asa'o laupepa apamemea i luga o le stator e tu'uina atu ai le mana i coils o le rotor afi ma galulue fa'atasi ma le stator e fausia ai se maneta feliuliua'i, lea e fa'aoso le rotor e sui ma fai le vili vili e sui ai.
VKO-9
vili eletise leai se pulumu
O lona uiga o le eletise eletise e faʻaaogaina se afi e leai se pulumu.O le mea e taʻua o le brushless motor ona o le rotor o le afi e le faʻaogaina se coil e faʻatupu ai se maneta.Nai lo lena, e faʻaaogaina se maneta nai lo le faʻaogaina o le rotor e galulue faʻatasi ma le stator winding e faʻatupu ai se maneta feʻaveaʻi ma le eletise eletise e faʻaoso ai le vili e gaoioi.

I le taimi nei, o le tele o meafaigaluega eletise o loʻo faʻamalosia e masini pulumu faʻasolosolo, ona o lo latou malosi maualuga, faʻatautaia faigofie, ae maualuga le pisa, ma le ola puupuu o le ola o pulumu carbon.O le faʻaaogaina o masini e leai ni pulumu e pei o le malosi o meafaigaluega eletise o loʻo avea pea ma mataupu o tausaga talu ai nei., O faʻamanuiaga autu o le maualalo o le pisa, umi o le ola tautua, ma le faʻaogaina vave o le saoasaoa, ae o le taʻavale faʻatonutonu e sili atu ona faigata.O le fa'aaogaina o masini e leai ni pulumu e sui ai masini pulumu o lo'o i ai ona o le malosi o meafaigaluega eletise o se itu tau atina'e.

1. O le mataupu faavae galue o le vili eletise o le rotor afi o le electromagnetic rotary po o le electromagnetic reciprocating laʻititi-mafai afi e faia le galuega tipi maneta.O le masini galue o loʻo faʻauluina e le faʻaogaina o masini e faʻaulu ai le mea e faʻateleina ai le malosi o le vili, ina ia mafai e le vili ona vaʻai luga o le mea.Tu'ia mea faitino.

2. O faʻataʻitaʻiga eletise e faʻaaogaina lautele i le faʻamalosia o faʻamau fale, papa, koluma, puipui, ma isi mea, teuteuga, faʻapipiʻiina o puipui, puipui, faʻamau, laupapa faʻasalalau, faʻamalama ea i fafo, taʻiala taʻiala, faʻasalalauga satelite, fale faʻaoga uamea, ma isi. .


Taimi meli: Iuni-24-2022